• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Breitling SOH+AT 2500 mot Explorer1/OP39mm/Nyare DJ (116200)

oskarponken

Panerai
Världens längsta rubrik, är på jakt efter en klocka som passar till allt och som gör att jag kan bli i princip owg. Har kommit fram till att en 214270 eller nya Oyster Perpetual 39mm skulle kunna lösa saken. Även en DJ med nya lite fetare boetten funkar. I utbyte får du en fin AT 2500 39 mm och nyservad enligt tidigare ägare utan Box och papper och en Breitling Superocean Heritage 42 mm i fint skick. Vid seriöst intresse bara hojta till så gräver jag fram fler bilder och info. Retur helt ok om något inte stämmer med beskrivning och det är en hedersak för mig. Bytesvärde 40 000.
Håll till godo med några lama bilder.

image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp