• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Super Avenger A13370 (Prisbump 21/1)

PJW

Audemars
2-Faktor
Säljes gör ett stycke redig klocka - Breitling Super Avenger A13370

Klockan plockades ut ny från Stjärnurmakarna i Nacka Forum 2009-12-19 och användes dagligen under 3-4 år. Därefter har den endast legat i sin låda. Klockan har minst sagt en skön närvaro på handleden med sina 48mm i diameter. Underbart djup i tavlan och i mitt tycke den snyggaste av Breitlings med svart tavla och dubbla, blanka batonindex. Den går bra och håller tiden inom alla ramar, dock ingen exakt uppmätning gjord. Kronografen startar, stoppar och nollställer som den ska och datum skiftar helt vid 00:05.

Klockan har en del swirls på framförallt länken, som jag medvetet försökt fånga på bild. Dessa går säkerligen att enkelt polera bort, men det överlåter jag till nästa eventuella ägare att göra enligt dennes preferenser. Klockan är således opolerad sedan ny. Det finns ett litet märke i glaset vid kl 3. Märket syns inte i alla vinklar och är inte djupt.

Vridningen lagades för ett par veckor sedan hos Bo Berggrens ur, något som de gjorde kostnadsfritt och därför saknas kvitto på detta.

Jag finns i centrala Stockholm under kontorstimmar och ser helst affär f2f. Självklart levereras klockan med alla tillbehör och originalkvitto.

Priset sätter jag till 21 000 kr (24k) Ingen retur då affären sker f2f där köparen själv får verifiera klockan innan köp.

Väl mött!

Hälsningar,
PJW

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp