• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Breitling Super Avenger A13370

Juris

Basic
Pris
17500 SEK (OBRO)
Returpolicy
Ingen retur som utgångspunkt (befintligt skick). Men avviker den kraftigt från beskrivningen så löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Breitling Super Avenger A13370. Tung och stor (48 mm). Får alldeles för lite handledstid. Jag går en stor del av tiden i kostym, den passar inte till det och blir liggande. Säljer av för att lägga pengarna på dotterns körkort. Har ett antal andra klockor som får mer handledstid.

Jag har haft klockan sedan 2017 och vill vara öppen med att den inte servats på den tiden. Inget cert, kvitto eller originalbox. Finns servicebox (se bild) och kvitto på reparation och trycktest år 2016 (tidigare ägare). Gångreserven fungerar bra, 42h enligt spec. Senaste test visade 46h innan den stannade.

Säljes i befintligt skick. Finns en del hairlines och skavanker (se bilder, bilderna är en del av beskrivningen). Merparten torde vara möjligt att polera. Medföljer även ett Hirsch läderband i krokodilimitation med snabbfäste.

Obefintligt använd de senaste fem åren. Jag har aldrig använt den i bad eller vatten så vet inte hur tät den är.

Kan behöva en service sett till att servicehistoriken är okänd. Fungerar så vitt jag kan finna utan anmärkning och min bedömning är att det inte krävs service för att den ska gå att använda, däremot för livslängden.

Skickas på köparens bekostnad och risk. Köparen väljer fraktsätt. Går även bra med F2F på advokatbyrå i Malmö.

Betalning via Swish. Tar enbart emot Swish från samma person jag skickar till. Vid F2F vill jag se ID på att det är samma person som Swishar.

Bilagor

• 1.JPG
    1.JPG
    429.4 KB · Visningar: 1
  • 2.JPG
    2.JPG
    471.1 KB · Visningar: 1
  • 3.JPG
    3.JPG
    490.3 KB · Visningar: 1
  • 4.JPG
    4.JPG