• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Breitling Super Avenger Länk

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Säljer för en väns räkning en länk till Breitling Super Avenger, bandbredd 24mm. Komplett (total full längd med de lösa länkarna) så när som på ett saknat bandstift. Några små hairlines men det totala skicket bedömer jag till 9/10. Medföljer ett slitet original Breitling klockfodral i skick 4/10.

Jag är ingen Breitlingkille så den som är intresserad får gärna ställa frågor så skall jag ta det vidare. Fler bilder kan tas på begäran.

Pris 2.500:- (tidigare 2.900: -) via banköverföring. F2F Stockholm (kontant funkar i detta fall) alt. Frakt (rek.) som tillkommer.

Retur inom 24 timmar efter mottagandet oavsett anledning. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och länken skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes.

Tack KS för annonsplats.

IMG_3087.JPG
IMG_3089.JPG
IMG_3091.JPG
IMG_3093.JPG
IMG_3094.JPG
 
Senast ändrad:
Topp