• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Breitling SuperOcean 42 Vit & Longines Hydroconquest 41 Grå/Roséguld

Knutte75

Silver
Pledge Member
2-Faktor
Pris
28 000 & 15000 SEK
Returpolicy
Om något inte stämmer med beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Nytt på väg in, så dags att rotera lite i lådan!

Två klockor till salu:

1. Breitling SuperOcean 42 med krispvit tavla. Fullset (lilla eco-friendly "tygboxen"). Den i mitt tycke snyggaste iterationen av denna modell. Baserat på uppgifterna i det digitala certet skulle jag tro att den är utplockad runt 2019 men kan vara något senare också. Känd modell, men lite korta fakta:
42 mm diameter, 20 mm luggmått, tjocklek 13,3 mm, PR 38h, Verk: Breitling 17 COSC-certifierat, WR: 500 m.
Klockan är välanvänd men i fint skick (den är ju mestadels borstad så inte så känslig), lite hairlines här och var och en lite större hairline på spännet som det gärna blir vid deskdiving, inga jack eller dings. Klockan går som den ska, har den på Toolwatchmätning nu och kan berätta mer vid intresse.
Klockan kommer på Breitlings länk och blått Breitlinggummi (knappt använt) med spänne medföljer, samt ett single pass natoband i vitt/blått med strech som kan ses på bilden.

Pris: 28 000 inkl. länk & gummi + natostrap

IMG_3739.jpg

IMG_4682.jpg IMG_5052.jpg

2. Longines Hydro-Conquest 41 mm tvåton grått/roséguld, fullset. Köptes som sommarklocka för två år sedan, men då den är så snygg har den fått stanna. Lite fakta:
Nyare versionen av HC med uppdaterad, cleanare tavla, keramisk bezel och L888-verket med längre PR (72 h) och 5 års garanti (till 2028 i detta fall).
Klockan togs ut 2023 på grått gummi (som ingår såklart) och därtill ingår tvåtonslänken som jag köpte till för ca 3000 för ett år sedan. Denna gör klockan riktigt kaxig och mer dressad om man känner för det. Klockan, gummit och länken är i väldigt bra skick, något litet skav på clasparna, annars som nytt vågar jag säga. Diameter 41 mm, höjd 11,9 mm, luggmått 21 mm, WR 300 m. Mätte upp den på toolwatch för ca 3 månader sedan och då gick den +1,5 s/dygn.

Pris: 15 000 inkl länk & gummi. Nypris idag 26 700.

RenderedImage.JPG

IMG_2805.jpg IMG_3442.jpg IMG_5053.jpg

Träffar gärna treviga KS-are med goda referenser F2F i GBG-området annars ingår värdefrakt på min bekostnad när betalningen är klar.
Fler bilder och/eller FaceTime för att kolla skick osv. kan ordnas såklart.
Swish is king och inga byten denna gång. Vi skriver kvitton via Swiftcourt för bådas trygghet (jag fixar).
Min GG-tråd hittar du här:

Tack KS för bästa forumet och möjligheten att annonsera!

// Knutte75

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp