• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Superocean 80150

Gummo

Joker
2-Faktor
Tomten kommer tidigt!
Breitling quartzdykare i ovanligt fint skick från tidigt 80-tal. Boetten ser ut att vara identisk med de 42mm boetter som Monnin tillverkade åt bl.a Heuer. Skruvad krona men ej trycktestad. Dagvisning/datum/tid och den håller tiden som en quartz ska göra. Vridringen snurrar ( lätt ) åt båda håll. Den härliga jubilee/BoR-bastarden till länk är 15,6 cm och klockan mäter 44mm mellan bandstiften. Borde passa 18.5cm handleder, jag har 17.5 och kortade 1cm i hålen på låset.

Priset sätter jag till 8888 kr. Helst f2f i Stockholm.
Returpolicy: Retur om ej äkta Breitling eller allvarlig felbeskrivning i annonsen.
Byten: Nej, om du inte har elcrossar till mina barn, riktigt häftiga luftgevär eller en uppsättning får med bagge som kan användas för fortsatt uppfödning och avel.

Väl mött och tack KS för annonsplats och ett trevligt forum!

PS. Eventuellt kommer viss hänsyn tas till de sk "däcksparkare" som antytt att de vill köpa klockan. DS.

IMG_9491.jpg
IMG_9407.JPG
IMG_9493.JPG
IMG_9495.JPG
IMG_9300.jpg
IMG_9492.JPG
IMG_9301.jpg
IMG_9299.jpg


Funkar på Nato.
IMG_9447.jpg


Liknande ur Breitlings katalog men i den lite rundare MRP-SA boetten samt en i en Doxa boett :)

IMG_9494.JPG
 
Topp