• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling Superocean Abyss?

Chuck

Patek
2-Faktor
Nån som äger en sådan här på forumet? Verkar vara väldigt ovanlig i Sverige jämfört med SM300 och Sub. Vackert smått domed saffirglas.

Vridningen i gummi, vad tror ni om den håller den tidens tand? Hyfsat i pris på c24 med länk :) nån som klämt på den?

5e8u2a2a.jpg
zeze2yja.jpg
uhyny8u8.jpg
4a5enaze.jpg




Skickas från min iPad via Tapatalk
 
Att det inte är något lume i bezeln är det son sticker mest i mina ögon, annars är dem riktigt coola

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 

svesam

Rolex
Jag har en :)

Den är grym. Fick tillfällig sinnesförvirring och
tänkte flippa den men har ångrat mig...

Har beskrivit den lite utförligare i recensionen det
länkades till i ett tidigare inlägg.

/Daniel
 

mega

Rolex
Har också klämt hos AD, känns kanon, ingenting att anmärka på. Gummit på ringen känns också riktigt genomarbetat. Gillar klockan mycket.
 

Mathias

Breitling
Att det inte är något lume i bezeln är det son sticker mest i mina ögon, annars är dem riktigt coola

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sålde min av samma anledning, kändes som bezel inte fyllde någon direkt funktion då man inte kunde utläsa någon tid med den. Kan inte säga att det är någon toolig klocka då den är blank polerad. Men riktigt snygg är den och saknar den ibland då den hade värdens skönaste stål länk och sitter riktigt bekvämt på handleden.
 

morrism

Audemars
Hela konceptet känns lite barnsligt bara, typsnittet på siffrorna, de glada färgerna. Kunde kommit på kardborreband och en GUL logga.
 
Topp