- Pris
- 37000
- Returpolicy
- Ingen retur. Klockan är under garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
Mycket fin Breitling Superocean Heritage av senaste modellen med Tudors inhouseverk, 70 timmars gångreserv.
Detta är varianten med bezel i äkta roseguld. 42mm. Läs mer på Breitlings hemsida.
Mycket fint skick med små repor på viklås och sida.
Uttagen 2020-03 och garanti till 2025-03. Kommer med det som kom med vid köpet. Boxar, aktiverat cert m.m.
Referens: UB 2010121B1
Klockan köptes av mig ursprungligen med meshband, men byttes snabbt ut mot originalgummit med viklås. Viklåset har det grymma microjusteringslåset.
Passar handleder på 16,5cm till dryga 18 cm. Har man grövre handleder så får man köpa ett nytt gummi. Kostar ca 600:- på Breitlings hemsida. Klockan kommer enbart med gummit.
Listpriset för klockan på gummi ligger på 60.500:- Mitt pris 40.500:- 39.000:- 38.000:- Nu 37K! Prutat och klart. Köparen betalar ev frakt.
Finns i Göteborgsområdet, men kan skickas till seriös KS:are. Referenser finns.
Egentligen inga byten, men har du den nya modellen av Omega Seamaster 42mm med svart urtavla, så kanske. Jämnt byte.
Betalning med swish.
Tack KS!
Detta är varianten med bezel i äkta roseguld. 42mm. Läs mer på Breitlings hemsida.
Mycket fint skick med små repor på viklås och sida.
Uttagen 2020-03 och garanti till 2025-03. Kommer med det som kom med vid köpet. Boxar, aktiverat cert m.m.
Referens: UB 2010121B1
Klockan köptes av mig ursprungligen med meshband, men byttes snabbt ut mot originalgummit med viklås. Viklåset har det grymma microjusteringslåset.
Passar handleder på 16,5cm till dryga 18 cm. Har man grövre handleder så får man köpa ett nytt gummi. Kostar ca 600:- på Breitlings hemsida. Klockan kommer enbart med gummit.
Listpriset för klockan på gummi ligger på 60.500:- Mitt pris 40.500:- 39.000:- 38.000:- Nu 37K! Prutat och klart. Köparen betalar ev frakt.
Finns i Göteborgsområdet, men kan skickas till seriös KS:are. Referenser finns.
Egentligen inga byten, men har du den nya modellen av Omega Seamaster 42mm med svart urtavla, så kanske. Jämnt byte.
Betalning med swish.
Tack KS!
Superocean Heritage B20 Automatic 42 - UB2010121B1S1 | Breitling
Discover the Breitling Superocean Heritage B20 Automatic 42 in a combination of stainless steel & 18k red gold material, black dial and rubber strap. Find out more online.
www.breitling.com
Bilagor
Senast ändrad: