• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Superocean Heritage 42 mm på Mesh *PRISBUMP* BILLIGARE ÄN NÅGONSIN

philip.eldh

Omega
2-Faktor
Nu vart det dags, Flippartankarna har gått fram och tillbaka, "ska jag, ska jag inte" etc etc etc men nu säljer jag min Superocean Heritage 42 mm på Mesh med svart urtavla, som är i nästintill nyskick! Det finns lite hairlines från användande men är i princip en månad gammal (Uttagen från Holländsk AD 2014-10-03) Fullset med digitalt cert, chronometre-cert, servicebok samt internationell garanti tills 2016-10-03. Både ytter, innerbox, tag och kvitto finns också kvar

20141018_165233.jpg


20141018_165316.jpg

20141018_165355.jpg

20141014_221732.jpg

Nypris: 3680 € (33 893 kr)
Mitt pris 26.500 kr 25.000 kr 22.500 kr! 20.000 Kr!

Referenser hittas här: https://klocksnack.se/index.php?threads/30764/

f2f i Malmö med omnejd föredras, och affären ska göras upp inne i urhandel för din och min säkerhet. Swish är att föredra, annars banköverföring. Inga synliga pengar på konton = inte ta med klockan hem. Annars kan klockan skickas mot att köparen står för värdefrakten. Priset är exkl. frakt.

Returpolicy: Klockans retur måste ske inom 24h och vara i samma skick som den levererades. Värdefrakt står köparen för. vid F2F, ingen retur.
 
Topp