- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Går i säljartankar gällande denna underbara Breitling Superocean Heritage 57, vilken är inspirerad av Breitlings första dykarklocka som släpptes 1957. Köpt från spansk AD i somras (augusti 2022) och är försiktigt använd, därav nyskick. Självfallet kommer den fullset.
Boett är 38mm exkl krona och bezeln är ”overhanging” med sina 42mm. Endast 9,9mm tjock. Bärs extremt bra!!! Skön meshlänk som är enkel att justera med extra länkbitar. Butterfly-clasp. Vattentät till 100m, ej skruvad krona. Blå urtavla och blå keramisk bezel som skiftar fint i färg beroende på ljus, och som kan vridas åt båda håll. Som vanligt när det kommer till Breitling så är det grym AR-coating.
Nypriset ligger på 53.500kr, men denna modell är numera discontinued och svår att få tag på. Billigaste blåa på meshlänk på C24 är 52.000kr medans den svarta finns för 48.000kr.
SISTA PB 18/10 - Mitt pris är nu 35% under listpriset!
Pris: 35.000kr36.000kr 37.500kr 39.000kr inkl Värdefrakt
Mina omdömen:
Boett är 38mm exkl krona och bezeln är ”overhanging” med sina 42mm. Endast 9,9mm tjock. Bärs extremt bra!!! Skön meshlänk som är enkel att justera med extra länkbitar. Butterfly-clasp. Vattentät till 100m, ej skruvad krona. Blå urtavla och blå keramisk bezel som skiftar fint i färg beroende på ljus, och som kan vridas åt båda håll. Som vanligt när det kommer till Breitling så är det grym AR-coating.
Nypriset ligger på 53.500kr, men denna modell är numera discontinued och svår att få tag på. Billigaste blåa på meshlänk på C24 är 52.000kr medans den svarta finns för 48.000kr.
SISTA PB 18/10 - Mitt pris är nu 35% under listpriset!
Pris: 35.000kr
Mina omdömen:
Senast ändrad: