• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling SuperOcean Heritage A1732136

alfons

Cartier
Säljes/Bytes

Breitling SuperOcean Heritage A1732136

Köpt Nov-11, använd regelbundet men i gott skick. Box, cert, kvitto finns i mint condition. Plast på boxen sitter fortfarande kvar.

Köptes på läderband (fråga mig inte varför), som är slitet och har en reva. Just nu sitter det på ett Rios oxford band som är relativt nytt och i bra skick. Finns ett par natoband jag kan slänga med.

Prisidé: 17k. Bytes gärna mot annan Breitling, Cartier, Omega Speedmaster eller något kul. Byten uppåt från min sida är inte intressant.

FKa7lrh.jpg


Väl mött
Alfons
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Vad är det för färg på insertet? Svart eller blått? Enligt ref ska det vara grönt med det ser verkligen inte grönt ut.
 
Topp