Jungelbobo
Basic
- Pris
- 37500
- Returpolicy
- Om klockan skiljer sig mot beskrivning. Mycket garanti kvar!
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Semestern är över och jag känner ett behov av utbyte i klocklådan!
Så därför släpper jag nu min magiskt fina Breitling Superocean Heritage II.
Detta är 42mm modellen och två-ton där guldet är äkta 18k rödguld och återfinns på bezel, index och visare.
Just detta exemplar är köpt begagnad från Chrono24 och certifikatet är stämplat: 2020-07-07 så det finns således mycket garanti kvar från Breitlings 5-års garanti,
Klockan är i riktigt fint begagnat skick och det enda som förekommer är enstaka hairlines på clasp och baksidan av bandhornen.
Inte något man alls lägger märket till men de finns där om man tittar noga och i rätt ljus.
Är verkligen superfin!
Helt underbar pjäs detta och särskilt i detta fina skicket, full set och till detta priset!
Gummibandet är skuret för att passa ca 18,5cm, utan att behöva använda sig av divers extension.
Rek. pris: 60 500:-
Säljes för: 37 500:- + frakt OBRO!
Har mängder av referenser från tidigare affärer!
Semestern är över och jag känner ett behov av utbyte i klocklådan!
Så därför släpper jag nu min magiskt fina Breitling Superocean Heritage II.
Detta är 42mm modellen och två-ton där guldet är äkta 18k rödguld och återfinns på bezel, index och visare.
Just detta exemplar är köpt begagnad från Chrono24 och certifikatet är stämplat: 2020-07-07 så det finns således mycket garanti kvar från Breitlings 5-års garanti,
Klockan är i riktigt fint begagnat skick och det enda som förekommer är enstaka hairlines på clasp och baksidan av bandhornen.
Inte något man alls lägger märket till men de finns där om man tittar noga och i rätt ljus.
Är verkligen superfin!
Helt underbar pjäs detta och särskilt i detta fina skicket, full set och till detta priset!
Gummibandet är skuret för att passa ca 18,5cm, utan att behöva använda sig av divers extension.
Rek. pris: 60 500:-
Säljes för: 37 500:- + frakt OBRO!
Har mängder av referenser från tidigare affärer!
Senast ändrad: