• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Superocean Steelfish (Stålfisken) MIDSOMMAR-BUMP

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Dags att släppa en av mina Stålfiskar och valet föll på den vita/cremefärgade. Det handlar alltså om en Breitling Superocean Steelfish.

PRO 2
länk
44 mm (upplevs inte som för stor då tavlan inte äter upp samtliga 44mm)
2 000 meter WR
Fullset (cert stämplat med återförsäljare dock ej ifyllt med datum)
Svensksåld
Ingen servicehistorik men jag har inte märkt något avvikande under dem fem månader jag haft den samt att den trycktestades för drygt två månader sedan hos Eriksson Urhandel med fullgott resultat. Där informerades jag även om att de inte såg något behov av service. Denna klocka är alltså redo för djupdyk i havet i sommar.
Ett märke nertill på övre vänstra bandhornet finns men absolut inget som upplevs som störande (se sista bilden).

bild 1.jpg
Bild 2.jpg
Bild 3.jpg
Bild 4.jpg
Bild 5.jpg
Bild 6.JPG
Bild 7.jpg


Pris: 20 000 18 000 SEK
Ingen retur eller byten då pengarna är öronmärkta.

Stålfisken är verkligen en helt grym modell och jag har haft min andra i flera år och kommer aldrig att sälja den då jag anser att det är otroligt mycket klocka för pengarna!
 
Senast ändrad:
Topp