• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling titanlänk till Aerospace 1000kr OBRO

lekamen

KS Explorers Club
2-Faktor
Pris
1000 + frakt
Returpolicy
Absolut, om något visar sig felaktigt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en Breitling Aerospace flexlänk som är anpassad för UTC-enhet. 20 mm respektive 18 mm ändlänkar. Länken är lite drygt 18 cm lång.
Min bedömning är att den är gjord i titan. Finns i Stockholm, men kan förstås skickas med post på köparens bekostnad. Iom att jag är osäker på priset så är bud välkomna.
Tack till Aerospace för god hjälp att identifiera min länk, och till KS för möjligheten att annonsera!

IMG_5081.jpg
IMG_5082.jpg


IMG_5083.jpg
IMG_5084.jpg
IMG_5085.jpg
 
Senast ändrad:
Topp