• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Brevmärken med klockor (Lite OT igen)

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Brevmärken!

Hittade dessa brevmärke på en samlarmässa i Markaryd! Jag samlar inte på frimärken eller brevmärken eller för den delen inget förutom klockor och fiskeprylar men tyckte dom var rätt snygga. För 10-20 kronor styck slog jag till!:).

Tydligen användes korten till marknadsföring från leverantörer/handlare och klistrades fast bredvid frimärkena i reklamsyfte. Märkena har "frimärksstorlek" och kan alltså placeras i anslutning till frimärkena!

Har ni några affischer, märken eller annat relaterat till klockor - fyll på här!

mi3h3Fo.jpg
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Nja! bara nya fiskeprylar - inget mögel här (det är bara mina klockor som är mögel) Inga museiföremål allt
används! Den kanske dags att starta en Klock- och fisketråd på diskussionsforumet! Det verkar vara många fiskegalningar här!

En gammal Vostokdykare fick plats på motorn!
inZ4xql.jpg
 
Topp