• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Brogin

FE47A1F3-44EB-4266-8A32-9943F020C2AC.jpeg

Sålt klicka till herrn. Trevligt och Supersmidigt.

Köpt en ryss av Brogin. Klockan var helt korrekt beskriven, väl paketerad, och dialogen var snabb och smidig. Precis som det skall vara. 100% GG i min bok.

Bytte klocka med @Brogin och jag är nöjd. Mycket trevlig och seriös herre som jag gärna gör flera affärer med framöver. Rekommenderas varmt! 100% GG!

Köpte ett par ryssar av herrn. Snabb och löpande återkoppling kring försändelse och väl förpackat och snabbt skickat. Inga som helst konstigheter och jag kunde inte önskat något met :)

Köpte en Seiko av Brogin och den stämmer mycket bra med beskrivning samt att den kom fram i rasande fart. Rekommenderar Brogin som säljare helt klart!

Köpte en seiko skx009 av herrn och snabbare och smidigare affär får du leta efter! Trevlig människa på det oxå, 100% GG

Bytte till mig en klocka av Brogin. Snabb leverans, trevlig kommunikation, bra skick på klockan, bra packat osv. Rekommenderas!

Köpte precis en klocka av Brogin!
Toppenbetyg.
Mer än nöjd med klockan.
snabb leverans och superbra kommunikation.
Med vänlig hälsning,
Häls Shinne.

Snabb och smidig att köpslå med!
Hjälpte mig att visa upp hur affärerna funkar här på KS, Goodguy med stort G!

Handlat G-shock av @Brogin 🙂
Av nån lustig anledning så görs våra affärer upp i skogen varje gång..🤔 Kan iofs vara för att vi bor nästgårds😁
Men alltid lika trevlig att ha med o göra.
100% GG utan tvekan👍

Tillbaka
Topp