Hej! Sitter och letar lite olika ställen där man kan värdera sin klocka och få värderingsintyg. Eftersom jag inte bor i någon stor stad och inte har lust att åka dit inom snar framtid (haha
) så hittade jag "Brookfield Online Valuation". Givetvis fattar jag att inte bilder kan ge en "sann" bild av klockan på riktigt, men tänkte se om någon här testat deras funktion och om det är ett legit företag och om man kan använda deras värderingsintyg till någonting förutom att lägga någonstans hemma i byrålådan?
Tänker att när man nästa gång vistas i tex STHLM eller liknande så kan man väl lämna in till Kaplans eller Bukowskis, eller har ni något annat tips på vart man vänder sig? Skall ju gärna kunna ge en fair värdering på en vintage Omega från 50-talet.
Tänker att när man nästa gång vistas i tex STHLM eller liknande så kan man väl lämna in till Kaplans eller Bukowskis, eller har ni något annat tips på vart man vänder sig? Skall ju gärna kunna ge en fair värdering på en vintage Omega från 50-talet.