• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Brorsan ska ha beater!!

Hej Bullen!

Brorsan, som vanligtvis fördömer mitt klockintresse kom till mg idag och frågade om jag kunde hjälpa honom hitta en beater.

Snäll som jag är ställer jag upp, men specen är inte det jag är van vid.
Därför vänder jag mig till kunskapen här på ks!

Det är nämligen en ana/digi som ska införskaffas, och där är jag inte hemma alls!

WR 100 m minst
Pris 500 + 200 om jag hittar helt rätt!
Inte för stor, han är en tanig sak!

Resten är fritt!

Spontant känner jag G-shock, men det finns ju säkert annat också, så ös på!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vilken snål bror du har. En baby g-shock är allt han förtjänar. :D
G-shocks är billiga på amazon.co.uk
 

Bexa

Omega
jag är i chock över min mor, som tyckte att Panerai ser ut som en helt vanlig klocka från ica eller ur & penn :banghead:
"Don't blame the fish for not knowing how to climb the tree" som jag sa åt henne. vissa människor alltså..
 
Äh, det blir casion jag länkade till...

Föreslog att han skulle lägga resten av budgeten på ett gäng naton, meeeen blev idiotförklarad på direkten :dead:
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Eller en:
$_57.JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/291074987267?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Edit: Ana/digi, japp jag glömmer snabbt! Ursäkta, förbise min post.
 

Portofino

Panerai
Duger det åt Delta Force så duger det väl till din brorsa!
image.jpg

Mannen på bilden tillhörde delta force och bilden togs kort innan de begav sig in i hjärtat av Mogadishu. (Black Hawk Down)
 
Idag kom ett paket, men jag hann inte skjuta av nårra bilder innan brorsan hade lagt beslag på den.

Hur som helst så var han nöjd!
Och jag blev genast sugen på nått liknande, typ en bratte aero space eller så.. :)

Slutet gott...
 
Topp