• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Brun Rolex

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Svår abstinens drev mig till Rob E idag.
Fick en trevlig pratstund med Daniel och träffade Wii som hastigast.
Anledningen till besöket var att kolla in och prova ut en blå DJ. Ser mycket bra ut. Dock fick jag en liten aha-upplevelse efter att ha provat nedan och fått den demad. Wow! Och som sades "den går att bada med"... En perfekt allroundklocka Mao :). Bara att börja spara.
wWXpwDo.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Pga hälsosjälv klämde jag inte på den.
Såg dig testa den. Ville testa den, men förstod att jag skulle bli deprimerad eller till och med självmordsbenägen efteråt..
Blev det en blå DJ?

Edit: CaptainOats Inte riktigt än, var inne för ett annat ärende, men passade på att pilla på lite annat. Jag har en idé på vad stålarna ska spenderas på =)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Svår abstinens drev mig till Rob E idag.
Fick en trevlig pratstund med Daniel och träffade Wii som hastigast.
Anledningen till besöket var att kolla in och prova ut en blå DJ. Ser mycket bra ut. Dock fick jag en liten aha-upplevelse efter att ha provat nedan och fått den demad. Wow! Och som sades "den går att bada med"... En perfekt allroundklocka Mao :). Bara att börja spara.
wWXpwDo.jpg

Pöh, inte behöver du spara inte! Lunch i veckan?
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Den är sjukt vacker!!!!

Lite synd dock på vit datumskiva (måste gnälla på nått, är ju trots allt en Rolex)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Går det att få någon stålvariant, t.ex., DJII med brun tavla? Eller är det exklusivt för guldisarna?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Skydweller kan mycketväl vara en av de fetaste dinkorna på marknaden... Jag testade vitguldaren hos Rob... - episk!

UKi58U2.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Svår abstinens drev mig till Rob E idag.
Fick en trevlig pratstund med Daniel och träffade Wii som hastigast.
Anledningen till besöket var att kolla in och prova ut en blå DJ. Ser mycket bra ut. Dock fick jag en liten aha-upplevelse efter att ha provat nedan och fått den demad. Wow! Och som sades "den går att bada med"... En perfekt allroundklocka Mao :). Bara att börja spara.
wWXpwDo.jpg

Rosen är det bästa man kan köpa just nu för pengar i mina ögon(jag vet att inte alla håller med). Jag älskar allt med den. Tyvärr älskar inte plånboken den=)
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Svår abstinens drev mig till Rob E idag.
Fick en trevlig pratstund med Daniel och träffade Wii som hastigast.
Anledningen till besöket var att kolla in och prova ut en blå DJ. Ser mycket bra ut. Dock fick jag en liten aha-upplevelse efter att ha provat nedan och fått den demad. Wow! Och som sades "den går att bada med"... En perfekt allroundklocka Mao :). Bara att börja spara.


Och vilka snygga visare! ;)
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Svår abstinens drev mig till Rob E idag.
Fick en trevlig pratstund med Daniel och träffade Wii som hastigast.
Anledningen till besöket var att kolla in och prova ut en blå DJ. Ser mycket bra ut. Dock fick jag en liten aha-upplevelse efter att ha provat nedan och fått den demad. Wow! Och som sades "den går att bada med"... En perfekt allroundklocka Mao :). Bara att börja spara.
wWXpwDo.jpg
Grym, men kan du bada med den?
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Att klockan tål vatten fattar jag ;) Pratar vi Rolex original croco? Enda gummit med perfekt passform är Rubber B och vad jag vet tillverkar de inget som passar till Sky Dwellern?

Skulle nog bli något customcroco. Vad gäller gummi så har ju SkyDwellern relativt rak infästning, så jag tror det blir ganska lätt att hitta gummi som passar. Det svåra är nog att hitta ett gummi som inte drar ner klockan utseendemässigt. Dessutom vill man ju helst ha ett brunt.
 
Topp