• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Brunello Cucinelli weekendbag

freyjacobs

Basic
2-Faktor
Pris
9500
Returpolicy
Ingen ångerrätt men är något helt åt skogen löser vi det såklart.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej vänner!

Nu till försäljning nu en underbar weekendbag från Brunello. Den har en magisk kombination av mörkblå filt och mörkbrunt läder, gjord i Italien i fantastisk kvalitet. Hela väskan kan fällas ut till en resegarderob och inrymma t ex en kostym. Den kommer komplett med original dustbag och galgar. Den är ca 50x26x24 och har avtagbar axelrem.

Jag har använt den sparsamt då jag sällan reser med kostym och oftast behöver mer plats så slutar oftast med att jag reser med en ful sportbag istället🤦‍♂️ dragkedjorna var lite tröga när jag fick den men lite stearin gjorde susen. Inköpt på Kaplans 2020 och jag tror den hade en del år på nacken redan då, dock så tyder det prickfria skicket och de tröga dragkedjorna på att den blivit väldigt lite använd.

Om du får tag på en ny väska från Brunello så kollar du på 40k+ och jag har haft svårt att hitta någon motsvarande, ny eller begagnad. Tycker att jag sätter ett fair pris på 9500kr men det går såklart att diskutera, särskilt om du hittar liknande objekt billigare.

Frakt tillkommer eller F2F. Finns i nv Stockholm. Swish i förskott gäller. Referenser finns.

IMG_9633.jpeg
IMG_9634.jpeg
IMG_9635.jpeg
IMG_9636.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp