• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Brunt Hirsch 18mm - open ended kalvläder

månljus

Panerai
Säljer mitt Hirsch DIAMOND CALF Open Ended Calf Leather Watch Strap in BROWN. Det är sparsamt använt och i fint skick. Se bilder. Det är ett open ended-band så jag har limmat det själv. Inköpt förra året. Säljes för att jag inte har någon klocka med 18mm.

Info:
18mm
Längd: 110mm/70mm (något kortare än normalt)
Brunt
Kalvläder
Silverfärgat spänne

PRIS: 150 kr ex frakt eller bud. Nypris: 300 kr.
Frakt: F2F i Stockholm eller skickas och då står köparen för frakten.
Retur: F2F ingen retur. Annars 24h om objekt ej är som beskrivet.
Betalning: Swish eller kontant.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/månljus.48299/

För att få en bättre blick på bandet slänger jag in både produktbilder tagna från nätet och mina egna bilder av bandet. OBS! Notera att bandet på produktbilderna är 20mm. Mitt är 18mm. Fler bilder kan skickas vid intresse.

Produktbilder:
upload_2016-4-3_0-41-7.png
upload_2016-4-3_0-41-18.png
upload_2016-4-3_0-41-50.png


Mina egna bilder:
upload_2016-4-3_0-45-34.png

upload_2016-4-3_0-45-52.png

upload_2016-4-3_0-44-37.png

upload_2016-4-3_0-46-12.png


Har ni några frågor eller funderingar så är det bara att PMa!
Tack för mig!
 
Topp