• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bryggerikalas 16:e Maj i HBG

jabla

Sarlacc
Nu är det dags igen!
Förra året träffade jag några KlockSnackare och hade den här på mig när jag serverade öl.

WP_20140514_002.jpg


I år blir det Vittavlad Daytona på orange Rubber B och KS-pin som igenkänningstecken när jag står bakom bardisken. Hoppas vi ses där.

Lite mer info:

www.helsingborgsbryggeri.se

Ölprovning - Stor Matmarknad - 7 Liveband - Streetfood
Öppet hus - Gratis inträde! - Alla är välkomna
Helsingborgs Bryggeri firar 4 år av bryggande, och det skall vi fira ordentligt! Massor av god öl, stor matmarknad, streetfood från lokala matproducenter och sju liveband kommer se till att detta blir en dag att njuta av. Vi kommer att brygga en helt ny ölsort och besökare är då välkommna in i bryggeriet för att se hur vi brygger vårt öl. Bryggningen startar ca klockan 10.

Evenemangsinfo:
Datum: 16 Maj
Tid: 10:00 – 18:00
Öl säljs mellan: 11-18
Var: Helsingborgs Bryggeri, Bredgatan 25 Helsingborg
ca 10 minuters gångväg från Knutpunkten.

WP_20140517_006.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Missar detta tyvärr. Men v 27 är vi i Mölle. Kanske tar bussen in till Hbg om det bjuds öl då också..:)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Nu är det dags igen!
Förra året träffade jag några KlockSnackare och hade den här på mig när jag serverade öl.

WP_20140514_002.jpg


I år blir det Vittavlad Daytona på orange Rubber B och KS-pin som igenkänningstecken när jag står bakom bardisken. Hoppas vi ses där.

Lite mer info:

www.helsingborgsbryggeri.se

Ölprovning - Stor Matmarknad - 7 Liveband - Streetfood
Öppet hus - Gratis inträde! - Alla är välkomna
Helsingborgs Bryggeri firar 4 år av bryggande, och det skall vi fira ordentligt! Massor av god öl, stor matmarknad, streetfood från lokala matproducenter och sju liveband kommer se till att detta blir en dag att njuta av. Vi kommer att brygga en helt ny ölsort och besökare är då välkommna in i bryggeriet för att se hur vi brygger vårt öl. Bryggningen startar ca klockan 10.

Evenemangsinfo:
Datum: 16 Maj
Tid: 10:00 – 18:00
Öl säljs mellan: 11-18
Var: Helsingborgs Bryggeri, Bredgatan 25 Helsingborg
ca 10 minuters gångväg från Knutpunkten.

WP_20140517_006.jpg

Jefla trevlig sub där ligger. ;)

Tror jag kommer ner. :)
 

jabla

Sarlacc
I morron är det dags.
Jag kommer att stå i entretältet på förmiddagen med KS-kännetecken samt i baren på eftermiddagen.
Ni är välkomna och jag hoppas vi ses.
Så här såg det ut idag.

kalas4.jpg
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Jasså, du sviker mig i baren på förmiddan? ;)
Hoppas vädret håller... Ska tydligen bli tråkigt enligt prognosen.. :(
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Småsugen på att dyka upp!
Dricker dock inte öl. Har du något annat gömt där bakom baren, jabla? ;)
 

Veratio

Cartier
Då får man tacka för ölen! Hade ju träffat Jabla vid Malmö GTG, men alla var ju nya här nere då.

Synd idag på vädret, men jäklar med folk som hade letat sig dit!
 
Topp