• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bu eller Bä?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Flyger denna kombo?

C2584B2E-7321-4C36-8B89-3A2419BEF5DD-4239-00000282EE1D08D3_zpsd13e6f91.jpg
 

max

Dancing Queen
du får såklart ha vad du vill men i mina ögon så är inte rött och orange en bra kombination
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Nej, nej och åter nej!

Bandet passar enligt mig varken till det svarta eller de röda detaljerna. Man hade lätt kunnat anta att du har tänkt att "röd och orange är ju nästan samma färg, vilken matchning!", och jag tror mer om dig än så.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sisådär... Kolla in Hirsch, de har ett som heter Carbon tror jag. Finns svart med röd söm. Likaså Grand Duke också det svart med röd söm.
Carbon varianten skulle bli kanon. Tror det tål vatten också! Bara köpa.. ;)
 

max

Dancing Queen
ett brady med röda sömmar kanske?

IMG_6264.jpg


Finns det inga kurvade hirsh som passar dedär klockorna? Typ som de som sitter på PO.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Inte för att vara sådan men ställer mig i kören som säger NEJ, dock tror jag på @Ricvin, följ hans råd ;)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
RicVin skrev:
Sisådär... Kolla in Hirsch, de har ett som heter Carbon tror jag. Finns svart med röd söm. Likaså Grand Duke också det svart med röd söm.
Carbon varianten skulle bli kanon. Tror det tål vatten också! Bara köpa.. ;)

Nice! ska kolla, brukar faktiskt köra detta:

851F3C06-5455-41B6-8F3B-0D29722F18E7-1103-000002469F98B208.jpg
 
V

Viggen

Guest
Absolut inte! Lyssna på dem andra. Svart band med röda sömmar skulle bli kanon. :)
 
Topp