Det heter Mi
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man blir ju knäsvag..![]()
”Ska bara ta en liten bild här...”
Jag trodde först det var en pöl med gräddfil eller äggvita i mitten. Sådär kan man ju inte äta, det är för galetAllmän fråga, hur äter man en pizza? Så som @Urkvinnan gör på bilden? Vad tycker ni?
![]()
Själv provade jag att göra såhär idag, känner mig dock som en styckmördare/psykopat.
Bevis på attAllmän fråga, hur äter man en pizza? Så som @Urkvinnan gör på bilden? Vad tycker ni?
![]()
Själv provade jag att göra såhär idag, känner mig dock som en styckmördare/psykopat.
Det där är så långt förbi min OCD-gräns att jag knappt ens känner någonting. Måste vara någon undermedveten finess kroppen har för att undvika bestående men.Allmän fråga, hur äter man en pizza? Så som @Urkvinnan gör på bilden? Vad tycker ni?
![]()
Hälsa tillbaka!Ni ser ut att ha det roligt. Skål på er och grillgänget hälsar
![]()
Allmän fråga, hur äter man en pizza? Så som @Urkvinnan gör på bilden? Vad tycker ni?
![]()
^ This!Vet ej vad som är värst, att äta pizzan på det sättet eller att lägga ananas på den![]()
Den där länken ser ut som en 70-talsvision av 2000-talet.
Det är päron.Vet ej vad som är värst, att äta pizzan på det sättet eller att lägga ananas på den![]()
Jag trodde jag var ensam i världen att äta pizza på det viset.Allmän fråga, hur äter man en pizza? Så som @Urkvinnan gör på bilden? Vad tycker ni?
![]()
Det är päron.
Helt klart sättet att äta den påVet ej vad som är värst, att äta pizzan på det sättet eller att lägga ananas på den![]()
Päron gorgonzola pizza? Åt det på ett grymt litet hak i ItalienDet är päron.
Jag trodde jag var ensam i världen att äta pizza på det viset.
Aldrig sett detta förut, någon speciell anledning till att äta på detta vis?Allmän fråga, hur äter man en pizza? Så som @Urkvinnan gör på bilden? Vad tycker ni?
![]()
Stekhet och somrig Zodiac, ursnygg!!![]()
Matchar drinken med klockan.
Jag gjorde så när jag var liten och inte var säker på om jag skulle orka hela. Ville se till att jag fick i mig det godaste och har sedan forsatt av gammal vana.Aldrig sett detta förut, någon speciell anledning till att äta på detta vis?
Bra att ni håller ställningarna! Skål på er!