Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Vad gör du och dina nipplar just nu?”Vilken het gtg, måste svalka mig med rosé och TT men en tavla med nipplar på![]()
![]()
”Vad gör du och dina nipplar just nu?”![]()
Åh fy för fan!!!Det är päron.
RimligtIntressant att det blir en annan ton i denna gtg tråd:, het, nipplar, svalka sig, klyftan - hyllan... Osv.
Skärp er för fan och håll lite stil.
1000:- kronor till BCF om du äter upp den.![]()
På temat ”Saker folk glömmer på toaletten”.
Intressant att det blir en annan ton i denna gtg tråd:, het, nipplar, svalka sig, klyftan - hyllan... Osv.
Jag tycker nog allt att ribban är satt på en rimlig nivå.Intressant att det blir en annan ton i denna gtg tråd:, het, nipplar, svalka sig, klyftan - hyllan... Osv.
Full?Brrrrrrraaaa battar
Intressant att det blir en annan ton i denna gtg tråd:, het, nipplar, svalka sig, klyftan - hyllan... Osv.
Men det ser man bara om man har glasögon som ser mellan radernaDude! Damerna har trevlig och ger oss en inblick i deras GTG med glimten i ögat. Det kallas humor.![]()
Fan heller!!! Det här är ju den bästa tråden på flera år på KS. Inte bara för de trevliga bilderna utan mest för att ni med glädje,humor och entusiasm delar med er av er kväll. Kör hårt!
Rätt sätt!Allmän fråga, hur äter man en pizza? Så som @Urkvinnan gör på bilden? Vad tycker ni?
![]()
Själv provade jag att göra såhär idag, känner mig dock som en styckmördare/psykopat.
Tack för kvällens tråd! Mycket bättre än fotbollen!![]()
Bäst att sluta när det är som roligast.
Tack för ikväll allihop.
Nu loggar vi ut.
Du har självklart helt rätt! Ska ta och editera bort textenFan heller!!! Det här är ju den bästa tråden på flera år på KS. Inte bara för de trevliga bilderna utan mest för att ni med glädje,humor och entusiasm delar med er av er kväll. Kör hårt!
KVINNOR KAN!!!!!
Enda rätta sättet..Aldrig sett detta förut, någon speciell anledning till att äta på detta vis?
Alltså man vill ju äta det göttigaste först och inte fylla upp magen med bröd. Har man dessutom en liten tallrik är det svårt att börja med kanten.Enda rätta sättet..
En fantastisk sommardrake. Svårt att slå den där![]()
Matchar drinken med klockan.
GommanVi ses snart igen!
![]()