• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Buckan kvalitet köpläge i år igen?

Är det inte deras variant med dold budgivning och icke synliga budnivåer som dödar intresset?
/j

Köpte annat strössel.
10740060_bukobject.jpg
:greedy:?

Känns som att det generellt rör på sig dåligt på säljmarknaden just nu. Märks ju även på här på k&s, utbudet är väldigt stort och många får sänka priset ordentligt för att bli av med prylarna.
Går det inte att sälja lyan för maxpriser.....så köps det heller inga semidyra klockor på auktion.......av Lasse......allt hänger ihop som min naprapat säger....

Över 30% osålt. Snurrig siffra. Tur de iaf hade en klocka som helt på egen hand räddade hela auktionen. :)

Det räddar ju möjligtvis den enskilda säljaren och en del av Bukowskis kostnader, men annars är ju siffran horribel.
Synd att jag levde under villfarelsen att både deras och Kaplans var nån gång i november, annars hade jag kunnat hjälpa till att bjuda upp båda DD.

Tillbaka
Topp