Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja mycket skräp var det väl inte, kan ju vara så att utbudet har ökat då intresset har ökat har folk börjat gräva i byrålådor.Jag
Sjukt mycket osålt. Börjar marknaden vika eller var det mycket skräp?
Köpte annat strössel.Svajjigt... TG195 med uppborrade hål i bandhorn för 24 + 22.5 %
@Per köpte du en strösslad DD med blå tavla?
Nja mycket skräp var det väl inte, kan ju vara så att utbudet har ökat då intresset har ökat har folk börjat gräva i byrålådor.
Strössel?Köpte annat strössel.
Kändes definitivt så. Lite svårt att förstå hur auktionshuset går med på det. Stor andel sålda objekt.Upplevde det som mycket handlar inlämningar och det avspeglar sig i osålda objekt och i höga bevakningar.
Köpte annat strössel.
Köpte annat strössel.
Strössel?
Osåld rille! Du har chansen att lägga vantarna på den
Känns som att det generellt rör på sig dåligt på säljmarknaden just nu. Märks ju även på här på k&s, utbudet är väldigt stort och många får sänka priset ordentligt för att bli av med prylarna.Jag
Sjukt mycket osålt. Börjar marknaden vika eller var det mycket skräp?
Går det inte att sälja lyan för maxpriser.....så köps det heller inga semidyra klockor på auktion.......av Lasse......allt hänger ihop som min naprapat säger....Känns som att det generellt rör på sig dåligt på säljmarknaden just nu. Märks ju även på här på k&s, utbudet är väldigt stort och många får sänka priset ordentligt för att bli av med prylarna.
Jo nog är det lite så. Folk känns väldigt försiktiga.Går det inte att sälja lyan för maxpriser.....så köps det heller inga semidyra klockor på auktion.......av Lasse......allt hänger ihop som min naprapat säger....
Världsrekord till och medMen 2 266 250 kr är rätt saftigt
Var en kul 6202a, synd du inte knep den!Världsrekord till och med
Jag var riktigt sugen på Turn-O-Graphen, gick ”lite” över budget bara...
Världsrekord till och med
Jag var riktigt sugen på Turn-O-Graphen, gick ”lite” över budget bara...
Vad landade den på? Jag har lite svårt att hitta slutpriserna på Bukowskis med hjälp av telefonen.
Ja, får se till att spara bättre till nästa gång.Var en kul 6202a, synd du inte knep den!
Över 30% osålt. Snurrig siffra. Tur de iaf hade en klocka som helt på egen hand räddade hela auktionen.