Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det släpperHemma igen och det blev bara en vända i rolexbutiken. Finns ju en del annat kul att göra i budapest som ni som varit där säkert vet
Tackar för tipsen, nu ska jag ta itu med min 4-dagars bakfylleångest!
Priserna är som hemma i Svedala, TAG har en trevlig butik där jag hittade en riktigt cool väska och prutade rätt hårt (sista exet)Tja.
Åker till budapest över helgen. Finns det möjligtvis en möjlighet att knipa en klocka för bra pris här ? Rolex, omega, liknande
Någon som har erfarenhet?
Mvh
Tack! Trevligt med Seiko, dit ska jag.Vill minnas att de har lite av en klockgata ungefär vid operan med ADs för Rolex och Omega bland annat. Har dock endast windowshoppat i Budapest då jag (som många andra besökare) var där på svensexa
Edit: och en Seikobutik såklart!