• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Budgetkronograf för ~ 2500 kr

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Vilken PRC-200 är det du har?

Den äldre.
image.jpeg
 
Nu fick jag precis reda på att klockor.nu har 2-3 veckors leveranstid på klockan och även slut hos klockorochsmycken.se. Blev därför en avbeställning. Uret.se har heller ingen inne. Övriga tycker jag tar lite för mycket betalt för klockan.
Varför har vissa sidor inte en lagerstatus på sidan? Det tycker jag att man kan begära.
 
Ni vet hur det kan vara. Man bestämmer sig för något man vill ha. Sedan kommer man på ett sidospår och så blir det nåt annat. Efter att jag avbeställde Tissoten så började jag fundera på vad som vore att ta det ett steg längre, utan att betala alltför mycket mer. Så efter en halv natts velande fram och tillbaka så blev det slutligen en Hamilton Field Mechanical Officer H69619533. Har alltid varit sugen på en mekanisk handuppdragen klocka och så blev, den är bara för jäkla läcker. Det som jag slutligen föll för var det lilla titthålet på baksidan. Samma urverk som som Panerai använder i vissa av sina klockor, av vad jag förstått. Men nu hamnar vi lite off-topic. Tänkte ändå att det kunde vara lite kul att berätta vad det slutligen blev. Återkommer med bilder och recension i andra trådar.
 

plexan

Cartier
Ni vet hur det kan vara. Man bestämmer sig för något man vill ha. Sedan kommer man på ett sidospår och så blir det nåt annat. Efter att jag avbeställde Tissoten så började jag fundera på vad som vore att ta det ett steg längre, utan att betala alltför mycket mer. Så efter en halv natts velande fram och tillbaka så blev det slutligen en Hamilton Field Mechanical Officer H69619533. Har alltid varit sugen på en mekanisk handuppdragen klocka och så blev, den är bara för jäkla läcker. Det som jag slutligen föll för var det lilla titthålet på baksidan. Samma urverk som som Panerai använder i vissa av sina klockor, av vad jag förstått. Men nu hamnar vi lite off-topic. Tänkte ändå att det kunde vara lite kul att berätta vad det slutligen blev. Återkommer med bilder och recension i andra trådar.
Grattis! Den är fin! Coolt med handuppdragen också.
 
Topp