• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bukowskis Important Timepieces 21/4 2026

Senast ändrad:
IMG_2003.jpeg

IMG_1998.jpeg

IMG_2002.jpeg

Tre favoriter från auktionen!

Några kommentarer från gårdagens auktion?
Mycket bra med synliga förhandsbud. Kul att så mycket sålde.

Är det 20% på alla belopp eller 20% och därefter olika procentsatser över ett visst belopp?
Bukowskis har 25% i köparprovision om inte jag missminner mig.

3900euros???

Hur tänker man här? Jag tänker på priset 👀 man betalar för klockan!

Den klockan har ingenting att göra med auktionen som tråden behandlar.

Ok och Bukowskis alltid 25% upp till alla belopp? Man kan ju egentligen se och läsa villkor men orkar inte grotta ner mig
"10.3 Utöver priset (det vinnande budet) som ska erläggas för varje enskilt Föremål ska Köparen betala köparprovision om 25 % inklusive moms av klubbat pris. På klubbat pris över 10 MSEK/1 MEUR är inropsavgiften 18,75 % inklusive moms på den överskjutande delen."

"10.3 Utöver priset (det vinnande budet) som ska erläggas för varje enskilt Föremål ska Köparen betala köparprovision om 25 % inklusive moms av klubbat pris. På klubbat pris över 10 MSEK/1 MEUR är inropsavgiften 18,75 % inklusive moms på den överskjutande delen."

Thx

Tillbaka
Topp