Laddar...
Kaplans
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Avslutad Buler Astromaster prisbump (poor mans royal oak)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Lindellc, 13 juli 2018.

Royal Watches Sweden
  1. Lindellc
    Trådstartare

Lindellc Brons

Pris:
    1800
    Returpolicy:
    Om varan inte motsvarar min beskrivning
    Till salu är min Buler Astromaster i gott skick. Från 70-talet.
    Har i min ägo fungerat utmärkt. Har mätt upp tid sedan igår kväll ca 20.00 och idag vid 14.00 hade den gått +7 sek. Jag säger därför att den går inom -+30 sek/dag för att inte göra någon besviken.
    Som bilderna visar finns ett märke på boettens nedre sida vid det högra "bandhornet". Vid starkt solljus syns även lite torrsprickor på glaset men syns inte alltid som ni ser på bilderna. I övrigt finns inget att anmärka på för en klocka i den åldern.
    Den är mig veterligen original och länken passar upp till ca 19-19,5 cm handled. Inga extra länkbitar medföljer.
    I priset om 2000 , 1800:- (enda prisbump) ingår frakt i postens blå. Om rek önskas är det på köparens bekostnad. Finns i Örebro för f2f också.

Mvh Lindell
    astromaster. astromaster2. astromaster3.

Senast ändrad: 20 juli 2018
    Kapten404, Anatta, Zandibar och 10 andra gillar detta.
Gripenbro