V
Viggen
Guest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JakobZ skrev:Hej och välkommen!
Jag ser inga bilder!
Ariste skrev:Kul att se ett handledsskott, anade inte att den var så stor i boetten...ovanlig modell indeed. Nytt glas gör susen för det mesta och är tillsammans med boettvätt de åtgärder som med minsta instans förvandlar en klocka till det bättre.
Jag har haft en liknande och skulle väl inte köpa en till igen. Lågbudget, högtickande 1-juvelers verk.Är Buler något att ha? Ingen kritik utan mer en fråga då jag sett denna klocka och tycker den ser rätt intressant ut:
Något att satsa på eller bara dissa?
/J
Gjorde samma, skickade tom. In den på service men det hjälpte föga.Jag har haft en liknande och skulle väl inte köpa en till igen. Lågbudget, högtickande 1-juvelers verk.
Men om du verkligen gillar den, kan den väl vara värd en hundralapp...