• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bulova 666 Chrono nya bilder och pris - PRISBUMP

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Pris
8500
Returpolicy
Om något avviker
Bilder Skickat
  1. Ja
Tidigare 12000kr
11000kr

Nu 8500!
Tänkte nu sälja min Bulova 666 Kronograf till förmån för något nytt. Byten kan vara aktuellt, testa mig. Några tuenlappar upp är inga konstigheter om det är ett kul objekt. Klockan är i riktigt bra skick med tanke på åldern. I den tickar ett Valjoux 7733 som ska ha fått en service strax innan jag köpte den 2017. Servicen är utförd av privatperson som jobbat som urmakare. Både han jag köpt av och han som servade finns på forumet. Tavla, visare, vridning och boett är i gott skick. Borstning är fortfarande tydlig och kanterna skarpa.
När jag köpte den fick jag med originallänken som tyvärr var trasig. Denna såg jag till att få lagad så nu funkar den fint. Inga extra länkar till den, så passar inte de grövsta handlederna, men upp till 17cm bör inte vara några problem. Säkert lite till.
Det som finns att anmärka på är små fläckar på subdials. Dessa syns bara under direkt belysning och i en exakt vinkel så lyckades inte få bild på det. Inget som stört mig alls, men såklart ska man veta det. Tryckknapparna har inte de mest taktila klicken men allt funkar fint.
Har säkert glömt något men det är bara att fråga.
IMG_4882.JPG
IMG_4886.JPG
IMG_4884.JPG
IMG_4885.JPG
IMG_4887.JPG
 
Senast ändrad:
Topp