• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bulova krono 38mm! Ännu enPrisbump!

deddas

Rolex
Pris
6500kr
Returpolicy
Nej, men är aldrig omöjlig.
Bilder Skickat
  1. Ja
Byte mig till denna i år här på forumet. Servad i min ägo 2020 och går därför väldigt bra. 38mm och 17mm mellan luggarna. Sitter dock ett 18mm:s band på som, enligt mitt tycke, sitter bra och kommer med vid försäljning. Det tråkiga med klockan är att den är kromad men där baklocket är i stål. Kromet ser dock inte alltför illa skadat och klockan är fin överlag. Okey tavla och applicerade index! Blånerade visare och storleken görs att den bärs "modernt". Säljer denna för 7500kr, vilket är vad jag gav för den + service. Byten känns inte så intressant men är aldrig omöjlig. Dock isf byten åt "mitt" håll med fördel vintage. Kan mötas upp för F2F i Sthlm eller så kan den skickas REK:at som vid smidig affär kan bjudas på. Ingen retur. Bilderna är också en del av beskrivningen.

Bilder:
IMG_9424 copy.jpg
IMG_9430 copy.jpg
IMG_9429 copy.jpg
IMG_9431 copy.jpg
IMG_9423 copy.jpg
IMG_9425 copy.jpg
IMG_9426 copy.jpg
IMG_9427 copy.jpg
IMG_9428 copy.jpg
 
Topp