• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bulova Moonwatch 96B251

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Säljer nu min kära Moonwatch eftersom den trots flertalet försök med olika band känns för stor på min smala 15,5 cm handled. Köpte den här på forumet i våras av en medlem som köpte den ny några månader tidigare. Annars en mycket trevlig och vacker klocka. Kvaliteten imponerar med tanke på prisklassen.

Fint skick utan anmärkning på ovansidan och med de sedvanliga märkena på undersidan efter bandbyten. De blankpolerade upphöjda ytorna under har också visst slitage. Se bilder.

Fullset förutom klockkuddarna till boxen, som blev kvar hos föregående ägare. De ska dock skickas till mig inom ett par veckor och kan vidarebefordras till köparen. Ytterboxen har några små skador, men innerboxen är i nyskick med den skyddande skumplasten kvar runt om. Förutom de två originalbanden medföljer flertalet extra band, vissa från tidigare ägare. Länken med tryckknapp på låset är helt nytt och endast kortat av mig, men var tyvärr ändå för stort för min handled.

Originalbanden är det svarta läderband som sitter monterat på bilderna nedan och textilbandet med läderpatch. De passar enligt tillverkaren till handleder på 15-22 cm.

Modell:
Bulova Moonwatch 96B251
Färg: Monokrom
Storlek: Ca 45 mm bred och drygt 50 mm mellan övre och nedre bandhornen
Verk: High Performance 262 kHz Frequency Quartz
Glas: Repskyddat safirglas
Vattenskydd: 50 m

Pris: 2800 kr skickat (rek)
Retur: Nej.
Byten: Nej.

IMG_2487.JPG
IMG_2488.JPG
IMG_2489.JPG
IMG_2490.JPG
IMG_2492.JPG
IMG_2494.JPG
IMG_2496.JPG
 
Senast ändrad:
Topp