• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bulova Moonwatch

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Grymt fin Bulova Moonwatch. Fullset med box, båda originalbanden samt verktyg för bandbyte.

Köpt av mig här på forumet i maj men knappt använd sedan dess, hittar knappt en hairline på den. Jag har mest använt den att ställa mina andra klockor efter då den är sjukt exakt, men nu har jag skaffat en sån där app till det istället.
Vi måste skiljas åt då vi inte var rätt för varandra och annat lockar.

Modell: Bulova Moonwatch
Referens: 96B251
Material: Stål
Diameter: 45mm
Verk: High Performance 262 kHz Frequency Quartz
Glas: Repskyddat safirglas
Vattenskydd: 50m

Här finns mer att läsa om modellen:
https://www.hodinkee.com/articles/t...-a-high-beat-quartz-movement-and-550-pricetag

Fler bilder kan ordnas vid behov.
IMG_20170823_074021.jpg


IMG_20170823_074055.jpg


IMG_20170823_074121.jpg


IMG_20170823_074130.jpg


IMG_20170823_074144.jpg


IMG_20170823_074213.jpg


Pris: 2800 skickat med Skicka lätt eller F2F i Huddinge, Solna eller Stockholm C.
Byte: Nej tack.
Retur: Om klockan anländer trasig, annars enligt överenskommelse.

Jag har några referenser i min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/blackpercy.65887/
 
Senast ändrad:
Topp