• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bulova

Kalima

Omega
:happyhappy:Innehållet i paketet från USA
image.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis, ser ut att vara originallänken eller har jag helt fel? Väldigt cool skapelse det där....:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt cool! Grattis! De s.k. "coffin-link", är min favoritlänk, och helt klart en av de absolut snyggaste länkarna, och lyfter vilken klocka som helst, ytterligare en nivå IMHO. Min säger hej, förmodligt ursprung från en EDIT: 6106-8579 DX Seiko bellmatic, men nu på min manuella Mildiadressare :)

 

Kalima

Omega
Riktigt cool! Grattis! De s.k. "coffin-link", är min favoritlänk, och helt klart en av de absolut snyggaste länkarna, och lyfter vilken klocka som helst, ytterligare en nivå IMHO. Min säger hej, förmodligt ursprung från en Seiko bellmatic, men nu på min manuella Mildiadressare :)


Javisst är de snygga :) , lite letande innan jag hittade klocka med rätt länk, ofta säljs de med "fel länk" eller suspekt läder.

Nästa jakt inledd :banghead: efter Seiko Pogue
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Javisst är de snygga :) , lite letande innan jag hittade klocka med rätt länk, ofta säljs de med "fel länk" eller suspekt läder.

Nästa jakt inledd :banghead: efter Seiko Pogue

God jaktlycka! Originallänkarna till de är ju också snygga och skönt rassliga, framförallt de raka H-länkarna IMHO, och börjar också bli svåra att få tag på :(
 

Kalima

Omega
Topp