• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumbugg Bumptid

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Tiden för minuter kvar till nästa möjliga bump verkar alltid stå på 1440 minuter oavsett hur många minuter som egentligen kvarstår. Testade 60 minuter innan och fick detta meddelande.
Screenshot_20201016-145104_Chrome.jpg
 

Dnedne

Omega
Jag ville testa bumpa för att se hur lång tid som var kvar.
Nu fick jag en notis att min annons hade raderats "Anledning: 1 annons/bump/24h"

Vet inte om det är för att jag har mer än en annons uppe eller för att jag testade bumpa den två gånger(?)
Extremt j*vla störigt att annonsen bara raderas.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Har det införts någon automatisk spärr? 👍 Jag skapade en annons tidigare idag och när jag nu kikade på köp och sälj så noterade jag att det inte går att skapa någon ny tråd och längst ned på sidan står det "du har otillräckliga behörigheter att posta här".

Edit: Går dock fortfarande att skapa tråd under både tillbehör och sökes.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: iko

HSK

Patek
2-Faktor
Nu har det passerat mer än 24h och jag kan återigen skapa en ny tråd under säljes så tummen upp för den automatiska begränsningen! 👍Jag antar dock att det är en bugg att man trots det kan skapa trådar under köpes, tillbehör och lifestyle eller ses det som separata kategorier dvs. att reglerna snarare tillåter en tråd/bump per avdelning?
 
  • Like
Reactions: iko
Topp