• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Burberry kavaj, strl 50 - 1000 kr

Hur mycket är kavajen värd?

  • ca 500 kr

  • ca 1000 kr

  • ca 1500 kr

  • ca 2000 kr


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Oliver

Cartier
2-Faktor
Pris
1000kr
Returpolicy
Affär helst F2F i GBG
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter mycket övervägande har jag beslutat att sälja min Burberry Club blazer/kavaj.
Nytt pris efter omröstning i annonsen!


Kavajen var en födelsedagspresent som jag fick den 12 april 2010. Den blev inköpt av mina föräldrar i Malaga i butiken Ceisa.
Då det var en gåva har jag aldrig riktigt känt att passformen är helt rätt och den har därmed endast använts vid 4 tillfällen.
Jag är 183 cm lång, ca 83 kg, normalbyggd. Enligt min åsikt så sitter denna kavaj lite för löst runt midjan och axlarna.
Den har aldrig blivit kemtvättad så det finns spår av användning i form av mindre "krama-sminkad-dam" märken.

Kunde inte hitta exakt denna kavaj på någon hemsida men den mest lika på burberrys hemsida kostar 1,150 $
https://us.burberry.com/bird-button-wool-tailored-jacket-p40621821

Kort sammanfattning
Märke
: Burberry
Typ: Kavaj
Storlek: 50
Färg: Marinblå
Tillverkningsland: Spanien
Pris: 2 500 kr Nytt pris: 1 000kr
Byten:
LV Keepall 45-60 eller randsydda oxfords/loafers i storlek 9,
Retur: Jag skulle helst önska affär F2F i GBG för att att köparen ska kunna testa passformen och bedöma skicket.

Då jag inte har några referenser på detta forum kan jag självklart styrka min identitet till eventuella köpare genom diverse personuppgifter. Vi kan träffas hemma hos mig i Linnéstaden, Göteborg eller på mitt kontor i centrala Göteborg.

Önskar ni fler bilder är det bara att skicka ett PM.
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_28cb.jpg

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_28d0.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_28d1.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_28cd.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_28cc.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_28ce.jpg
 
Senast ändrad:
Topp