• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

burner

Joseph

Silver
Sålt en Pelagos till Burner F2F. Inga konstigheter, gick snabb och smidigt. Hade inte tvekat på att göra nya affärer i framtiden.
 

Rum Runner

Diamant
2-Faktor
Jag sålde en 16710 till Burner. Kommunikationen var rak och enkel. Betalningen kom in på kontot tidigare än väntat och det känns bra att klockan kom till denna sympatiska klockbroder.
Helt klart en Good Guy i min bok.
6C9D96E5-AA10-41A2-A27A-372FA452AD9F.jpeg
 

Limeee

Diamant
Friends Of KS
2-Faktor
Träffat @burner F2F för lite klocksnack och det slutade även i att jag sålde en klocka. En av de trevligaste affärerna jag gjort, helt klart 100% GG🙂
 

LS

Silver
2-Faktor
Sålt en vintage Speedy F2F till @burner. Smidig affär och trevligt bemötande. En good guy som jag gärna gör fler affärer med :)
 

Norrland

Guld
2-Faktor
Har precis genomfört ett distans byte med @burner , allt som utlovat och riktigt trevlig kommunikation från början till slut. Rolex mot Rolex och båda nöjda och glada. Gör gärna fler affärer 100% GG 👍👍
 

Kaptenens

Basic
Pledge Member
Sålt till @burner
Rak och enkel kommunikation från start till slut och härlig snack vid träff också. Hoppas vi får till fler affärer i framtiden!
110% GG
 

Stoffe-Sebbe

Silver
2-Faktor
Köpt en dinka av @burner i en f2f affär. Mycket trevligt, ärligt och smidigt möte. Tvekar inte en sekund att göra affärer med herrn i framtiden, en 100% GG i min bok 👍🏽
 

Marcushq

Basic
2-Faktor
Köpt en Rolex av Burner. Min första affär på forumet och jag tackar för förtroendet. Alltigenom en smidig affär och trevlig upplevelse, jag hoppas flera får chansen att göra affärer med Burner. 😊
 

closetplayer

Guld
2-Faktor
Köpt klocka av burner på distans. Klockan i utlovat skick och väl förpackad.
Blixtsnabb leverans och smidig affär. Rekommenderas starkt 100%
 

Jago

Basic
2-Faktor
Sålde en klocka på distans till @burner. Bra kommunikation och snabb betalning. båda parter nöjda. Gör gärna affärer igen i framtiden. GG till 100%.
 
Topp