• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Butiks crawl"

M021

Rolex
2-Faktor
Snart avrundat brunchen med svärföräldrarna och ska snart bege mig mot lite klockäventyr, kommer springs in till Rolex, Breitling, Omega, Hublot och TAG, något ni tipsar man ska leta efter lite extra nu när jag går in i deras egna butiker? Kommer bl à försöka få tag i den nya versionen av "à journey through time" hos omega om den finns ute,

Inte största supporten av Hublot men om det någongång ska kunna övertyga mig är det väl ändå i deras egna butik,


Vi får se! I samband med detta hoppas jag även kunna plocka upp en klocka och presentera en paketöppningen runt midnatt svensk tid :nailbiting:
 

M021

Rolex
2-Faktor
Rosé Sky Dwellern måste du köpa :)!!
Kommer träffa en viss kontakt i samma veva ;)måste dock göra dig besviken att det inte blir en sky-dweller! Har inte kunnat bestämma mig, S-D, aquanaut,nautilus eller AP 15400 OR, så valde att lägga storinvesteringen på is, men för att mätta begäret blir det något att komplettera nuvarande samlingen med tills det är dags..
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Kanske passa på att klämma lite på nya platina-Daytonan. Den är väl ute i butik, om än ovanligt?

Annars är ju Sky-Dwellern stor. I dubbel bemärkelse.

Finns ju också den där Speedmastern i exotiska material (keramik...), som jag själv ännu inte hunnit känna på. Den är jag nyfiken på.

A
 
Topp