• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bvlgari Diagono 18k LCV38G - yellow gold Prisdump 8/7

addel

Omega
2-Faktor
Pris
55 000
Returpolicy
Enligt ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att ändra på flipparplatsen i samlingen. Säljer därför en Bvlgari Diagono i 18k solitt guld, perfekt för stekiga sommardagar.

Klockan mäter 38 mm i diameter och väger 110 g med armband och urverk. Jag köpte klockan här på forumet i början av året. Tidigare ägare köpte den från en säljare i Marbella där den också ska ha servats men inga papper finns på det. Den är utplockad 2005-12-03 och har spår av användning men i bra skick, vad jag kan se har den inte blivit polerad.

Klockan kommer med box, cert, dokument, tre stycken orginalband samt ett AM-gummi med hirsch-lås. Orginalspännet i guld sitter på ett av orginalbanden. Jag finns strax norr om Stockholm och möts gärna upp men kan även skicka klockan.

Pris : 58, 56 55 tkr

Jag vill helst sälja klockan men kan eventuellt tänka mig något byte/delbyte. I så fall är jag framförallt intresserad av:

-Panerai radiomir eller submersible
-Doxa sub300
-Enklare GS
-BP Leman
-Glashutte seaq

Nedan är några bilder från annonsdagen. Om jag har glömt något eller om det är något ni undrar så skicka PM.


IMG_0674.jpg


IMG_0691.jpg


IMG_0659.jpg


IMG_0686.jpg


IMG_0687.jpg


IMG_0664.jpg
 
Senast ändrad:
Topp