• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bvlgari Diagono Scuba (SD40S) Prisbump 14/9

JoeBravoe

Cartier
Klocksjukan tycks ha gjort att denna kan vandra vidare.

Jag köpte den i våras från en spansk handlare på Chrono24. Bedömdes av honom vara i "mint condition". Skulle nog säga att den är i oförändrat skick sen jag köpte den, dock så skulle jag givetvis inte hävda att den är "mint", utan snarare i gott skick. Den har ju trots allt blivit använd av mig och tidigare ägare: Döm av bilder. Jag upplever att den håller tiden mkt bra och gångreserven klarar sina 40H. Case Diameter=40mm. Det medföljer ingen box eller cert (vilket jag anser mig ha tagit i beaktande vid prissättningen).

Denna klocka mäter in på fina -1.8

Pris och bytespris sätts till 10500 kr. (tidigare 11750)

Gällande byten så finns mkt fint som lockar (Omega,Tudor,Panerai,Breitling mm) och jag kan lägga till upp till cirka 25k utöver bytespriset vid intressant byte.

F2F Västmanland+Örebro. Betalning med swish. Retur inom 24h.

Screenshot_20170905-180858.png

20170905_172233.jpg

20170905_172245.jpg
20170905_172313.jpg


20170905_172350.jpg


tack ks för annonsplatsen och framförallt det underbara forumet!
 
Senast ändrad:
Topp