- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Om varan ej stämmer överens med beskrivning/bilder
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Eftersom alla bilder ej får plats i annonsen så väljer jag att skicka alla bilder vid visat intresse.
Betalningsmetoder: Revolut, Swish och Krypto.
Byten: Nej.
F2F: Göteborg.
Frakt: Postnord Värde.
Fraktpris: 350kr.
Bvlgari Octo 41 102207
År: 2022
Skick: Använt skick, förekommer repor och dings.
Pris: 29000kr
Kommer med läderband samt ett icke OEM stål armband och låda, kommer utan papper.
Tudor Prince Date+Day Linen dial
Kommer endast som klocka, alltså ingen låda eller kort.
Skick: Använt skick. Repor förekommer på band, spänne, bezel samt boetten. Det finns en ding på bezelringen mellan 6 och 7. Vid 7 finns det en liten skada på glaset som syns vid närmare inspektion.
Pris: 20000kr
Tudor Black Bay Chronograph Boutique Edition
Kommer full set.
Årtal: 2024 (Aug)
Skick: Toppen skick, det enda som jag har kunnat se är repor på spännet och möjligtvis någon repa här och där på center linksen.
Pris: 55500kr
Eftersom alla bilder ej får plats i annonsen så väljer jag att skicka alla bilder vid visat intresse.
Betalningsmetoder: Revolut, Swish och Krypto.
Byten: Nej.
F2F: Göteborg.
Frakt: Postnord Värde.
Fraktpris: 350kr.
Bvlgari Octo 41 102207
År: 2022
Skick: Använt skick, förekommer repor och dings.
Pris: 29000kr
Kommer med läderband samt ett icke OEM stål armband och låda, kommer utan papper.
Tudor Prince Date+Day Linen dial
Kommer endast som klocka, alltså ingen låda eller kort.
Skick: Använt skick. Repor förekommer på band, spänne, bezel samt boetten. Det finns en ding på bezelringen mellan 6 och 7. Vid 7 finns det en liten skada på glaset som syns vid närmare inspektion.
Pris: 20000kr
Tudor Black Bay Chronograph Boutique Edition
Kommer full set.
Årtal: 2024 (Aug)
Skick: Toppen skick, det enda som jag har kunnat se är repor på spännet och möjligtvis någon repa här och där på center linksen.
Pris: 55500kr