• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BWD moddar Sea-Dwellern

Marhoi

Friends of KS
Vad tycker panelen om detta? Jag känner urk och nej.

333316_1280.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Asball! Hade varit ännu coolare om man hade vågat göra tavlan helt svart och bara lämna rolex-kronan! (Nej, jag skämtar inte).

Däremot är det ju helt klart kapitalförstöring på hög nivå. Andrahandsvärdet är väl sannolikt lägre än för en "vanlig" SD.

Skulle lätt testa en beggad om det var en lika förutsägbar värdeminskning som en vanlig SD! :)
 

Marhoi

Friends of KS
Läste på lite om Bamford Watch Department då de var en nyhet för mig. Är dessa gynnare accepterade av oss fantaster eller? Rent spontant tänkte jag hur de kan ha mage att göra på detta viset med våra kära klockor.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Gillar inte alla mods som görs på Rolex, DLC, PVD och allt vad det heter går fetbort hos mig.

En COMEX-Sea Dweller är dock väldigt välkommen, likaså en Double Red. Men dessa kan jag nog se mig i stjärnorna efter :rolleyes:
 
Topp