• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BWD moddar Sea-Dwellern

Bolio

Panerai
Helt korrekt. Men idag blev jag med en DJ2 och den kan nog få hänga med ett tag. Minst en vecka ;-)


Kan informera om att det där är den absolut snyggaste DJll som går att hitta så jag hoppas verkligen för din skull att du får njuta av den mer än en vecka ;) .

Till TS jag tycker att DSen i svart är helt ok faktiskt.
 

Mattias79

Cartier
Hur faaaan känns det för den stackarn som får en alldeles underbar och crisp Dipsy i sin hand och som har till uppgift att PVD:a den till helvetet? Den jäveln måste vara psykopat.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Klart lyft från vanliga dipsyn. Inte direkt något man vill ha men det är allt lite läppstift på grisen.
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Det känns väl som att man vill göra något personligt av en cool klocka o man tänker behålla den , eller att man inte bryr sig om pengarna . Inget för mig , men kul för den som vill o vågar.....
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Tycker om den, men inte tillräckligt mycket för att jag skulle öppna plånboken om ni förstår vad jag menar...
 

Erikd

Cartier
En svart Sea-Dweller skulle vara riktigt schyst om man redan hade allt annat i lådan. Den är riktigt cool men för speciell för att jag ska vilja använda den varje dag...
 
Bamford är tunga och hyfsat respekterade, dock är detta ett exempel på en av deras sämre modifieringar, deras daytonor är rätt spexiga!
Men med det sagt så skulle jag aldrig komma på tanken att köpa en en PVD behandlad Rolex...Eller vänta nu här, en pro hunter kanske!
 

Zipo

Breitling
2301117.jpg
kan inte låta bli att gilla deras "aloha rag daytona"
 
Usch så många styggelser det finns i denna tråd. Detta är en hädelse och jag får skavsår på hornhinnan när jag ser den där massakrerade Daytonan med en dödskalle!? på urtavlan?

Usch och fy fan. Det finns en anledning till att Rolex aldrig skulle tillverka en dylik vämjelse.
 

hannes

Omega
Tyckter den är riktigt cool faktiskt, men ifall det skulle stå mellan orginal utförande och en moddad så blir det nog orginal.
 

Marhoi

Friends of KS
Man kan tycka vad man vill om dwellern, men där ser ju ändå arbetet som sådant vara väl utfört. Daytonan ovan ser ju riktigt jävla tacky ut.
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Jag tycker att vissa moddade ser coola ut men i detta fall så lär det kanske t.o.m. bli svårt att se tiden? Svart på svart är ingen höjdare tycker jag...
 
Topp