• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bygga förråd/friggebod ca 15m2

  • Trådstartare Deleted member 1265
  • Start datum
D

Deleted member 1265

Guest
Som rubriken lyder, jag är ute efter ett ca 15m2 förråd, oisolerat. Någon som har tips vilken ända jag ska börja i? Det kommer förvaras krattor, cyklar gräsklippare.
Jag är ingen fixare själv men målar det gärna på egen hand.
Alla tips tas tacksamt emot!
 
Som rubriken lyder, jag är ute efter ett ca 15m2 förråd, oisolerat. Någon som har tips vilken ända jag ska börja i? Det kommer förvaras krattor, cyklar gräsklippare.
Jag är ingen fixare själv men målar det gärna på egen hand.
Alla tips tas tacksamt emot!

Jag köpte en lekstuga av http://www.adbsmastugor.se/ i somras. Det är färdiga väggblock och det gick snabbare att montera ihop den än en Ikea-garderob som jag monterade strax innan.

Riktigt bra passform och du har det klart för målning på typ 5 timmar även om du är oerfaren. Jag är inte speciellt händig men jag fixade det enkelt!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Jag är inte speciellt händig...
62665919-8C1B-4F64-B400-D29DC6C995C0.jpeg
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Vi köpte vår(6 kvm Kalle) ifrån svenska trähsuset.
Gick fint att montera, är bättre stommar än det som finns hos diverse byggvaruhus förråd.

De har ofta bra med rabatt
 
Senast ändrad:
Topp