Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns en miljard packningar i den där. Blev galen på min som aldrig blev tät. Det påverkar väl batteribytet på något sätt, Globen är ett bra förslag annars Time Promotion (om de nu heter det nuförtiden)Hej!
Någon som har tips på var man i Stockholm-Uppsala kan få
batteriet bytt i en Breitling B-1?
mvh
Klas
Breitling Scandinavia heter de nuförtidenDet finns en miljard packningar i den där. Blev galen på min som aldrig blev tät. Det påverkar väl batteribytet på något sätt, Globen är ett bra förslag annars Time Promotion (om de nu heter det nuförtiden)
Oj auktoriserade men fixar inte att byta batteri.Lämnade in min B1 på Bergströms för några veckor sedan. Fick ett samtal från urmakaren att han var inte behörig att byta batteriet och skickade klockan till Breitling i Sthlm. Det innebär en massa tusenlappar tyvärr men en tät klocka dock. Hoppas på att få tillbaka den om någon vecka eller två...
Oj auktoriserade men fixar inte att byta batteri.
Byta packningar borde väl inte vara raketforskning för en AD med verkstad.Byta batteri kan de nog, men har full förståelse att de vill byta packningar på den modellen då den är ökänd för läckage.
Det är ju inte samma sak som att byta batteri på farfars Candino.
Om det var Bergströms i Uppsala hade de varken verkstad eller urmakare på plats sist jag kollade.Byta packningar borde väl inte vara raketforskning för en AD med verkstad.
Urmakaren hade ringt och sagt att han inte var behörig. Förmodar att den Bergströms personen va på har urmakare på plats.Om det var Bergströms i Uppsala hade de varken verkstad eller urmakare på plats sist jag kollade.