• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Byta bezel Tudor Black Bay

Menar du byta ut ett skadat inlägg till ett nytt likadant? Eller menar du till en annan modell?

jag skrev fel såklart.. menar om man kan byta insert på bezlen likt Rolex GMT master ii (äldre modellen) där man kan byta enkelt mellan olika inserts. Tänkte mer om man kan byta till annan färg enkelt.

jag skrev fel såklart.. menar om man kan byta insert på bezlen likt Rolex GMT master ii (äldre modellen) där man kan byta enkelt mellan olika inserts. Tänkte mer om man kan byta till annan färg enkelt.
Ja, man kan byta hos AD men då byter dom även "kronhalsen" (eftersom den matchar bezelns färg) som jag förstår det.

Någon har frågat här tidigare och fått svar samt pris från AD, men minns ej vilken tråd.

Tänk på att ref inte kommer stämma längre om du byter färg och inte byter tillbaka igen.

Tillbaka
Topp