• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Byte av jubilee

Jag har en Tudot Prince date day och undrar om det går att byta ut armbandet (men behålla gamla spännet) till ett nytt after-market jubilee likt denna från tid&ting? Jag är lite orolig för att det gamla spännet inte ska passa. Ni får gärna tipsa om ni har förslag på en annan länk som skulle passa, spännet är 16 mm precis som datejust spännet.

Bilagor

• IMG_2049.jpeg
    IMG_2049.jpeg
    388 KB · Visningar: 8
  • IMG_2050.jpeg
    IMG_2050.jpeg
    232.6 KB · Visningar: 10
  • IMG_2051.png
    IMG_2051.png
    154.5 KB · Visningar: 10
Varför vill du byta den fina Tudor länken, har själv haft just den klockan med det bandet, otroligt skönt och fint band.

Lika bra att behålla spännet och köra på aftermarket bandet komplett med spännet den kommer med.

Varför vill du byta den fina Tudor länken, har själv haft just den klockan med det bandet, otroligt skönt och fint band.

Lika bra att behålla spännet och köra på aftermarket bandet komplett med spännet den kommer med.
Gillar också Tudors armband men kände att jag ville testa något nytt ett tag, fick inspo från Urban Gentry

Bilagor

• IMG_2052.png
    IMG_2052.png
    322.7 KB · Visningar: 8
Sorry svarade aldrig dig på din fråga 🙈, ja den bör passa, men ser ingen mening med själva bytet, men det är personligt. Alla är vi olika det gör oss att kunna svara på frågor som den här 😉💯

Tillbaka
Topp