• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Byten mot GS, Tudor, Doxa osv..

Oscar900218

Silver
Hej! Nu har mitt sug efter en omega speedmaster blivit lite för stort. Jag är främst intresserad av en 311.30.42.30.01.005 (fullset) men även intresserad av andra klockor. Har ni något ni vill byta så hojta till:) jag är främst ute efter byte/delbyte med pengar upp eller ner. Sitter på följande klockor:

Doxa sub 1000t military sharkhunter. Fullset, ser ut som ny dvs nyskick. 12.5tkr

Seiko turtle Padi srpa21. Fullset, Nyskick. 3200kr. Medföljer utöver länk ett Nato i blått mocka samt ett svart gummi från bonetto

Tudor Bronze, fullset. Nyskick bytesvärde 30tkr

Grand seiko springdrive, nyskick, några hairlines efter normalt användande. 34tkr

Vid intresse kommer jag kunna maila bilder och övrig info ni önskar:) har goda referenser på forumet.

Tack KS för annonsplats:)
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp